Projekt nr: POIR.03.03.03-30-0038/17
Oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Tytuł projektu:
Rozwój działalności eksportowej oraz umocnienie pozycji konkurencyjnej Dr.Marcus International Sp. z o.o. sp. k. na rynkach zagranicznych.
Wartość projektu (brutto): 963 457,00 zł
Wartość projektu kwalifikowana (netto): 826 100,00 zł
Wkład UE: 413 050,00 zł
Opis projektu:
Wnioskodawca w wyniku realizacji projektu zamierza rozwinąć działalność eksportową na rynku rosyjskim. W ramach projektu planowana jest realizacja zadań, które wpisują się w program promocji branży części samochodowych i lotniczych.
W ramach projektu Wnioskodawca zaplanował udział w sześciu imprezach targowo-wystawienniczych organizowanych m.in. na terenie docelowego rynku zagranicznego – Rosji. Dodatkowo założono organizację jednej indywidualnej wyjazdowej misji gospodarczej, szkolenia oraz nabycia usługi doradczej. Wszystkie realizowane w ramach projektu działania mają na celu wzmocnienie obecności Wnioskodawcy na rynku rosyjskim.
Dr.Marcus International planuje udział w następujących targach:
W wyniku realizacji projektu planowane jest wprowadzenie na docelowy rynek zagraniczny czterech (4) nowych produktów, z których planowane jest osiąganie założonych we wskaźnikach przychodów. W wyniku realizacji projektu planowane jest osiągnięcie zakładanych wskaźników. Projekt w pełni odpowiada potrzebom rozwoju Przedsiębiorstwa poprzez eksport, gdyż umożliwia mu znalezienie partnerów zagranicznych niezbędnych do wejścia na docelowe rynki, a następnie zaprezentowania swojego produktu szerokiej rzeszy odbiorców na targach, a także promocję swojego produktu w ramach dozwolonych działań. Obecnie Przedsiębiorstwo osiąga przychody ze sprzedaży na rynku polskim oraz prowadzi również sprzedaż na ok. 40 rynkach z całego świata.